Forum içi arama

Gönderen Konu: standart anamnez formu olan var mı  (Okunma sayısı 3246 defa)

Çevrimdışı leylilall

  • Profesyonel
  • *****
  • İleti: 344
  • ....bir İnşirah ayeti kadar.....
standart anamnez formu olan var mı
« : Mart 07, 2012, 23:45:56 ÖS »
Arkadaşlar alt ıslatma problemi olan bir öğrencim için  hasta öyküsü alacak  matbu form olan var mı elinde? Yani vakaya göre farklılık gösteriyor mu bu form? Ya da standart anamnez formu olan var mı?  Teşekkürler..
« Son Düzenleme: Mart 08, 2012, 00:05:16 ÖÖ Gönderen: Beymen »

Çevrimdışı BeAtLiS

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 17
Ynt: standart anamnez formu olan var mı
« Yanıtla #1 : Mart 08, 2012, 18:39:04 ÖS »
??

Çevrimdışı hilal007

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 21
Ynt: standart anamnez formu olan var mı
« Yanıtla #2 : Mart 08, 2012, 21:14:27 ÖS »
o ne ki diycem alan dışı muamelesi görmekten korkuyorum :) valla değilim, pdr mezunuyum ama kafamda canlanan bişey olmadı

Çevrimdışı orange

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 3627
  • intihar nefsi müdafaaydı.H.günday
Ynt: standart anamnez formu olan var mı
« Yanıtla #3 : Mart 08, 2012, 21:17:39 ÖS »
ünideki hocamız göstermişti örneğini ama biz çok kullanmıyoruz demişti ve standarttı galiba hocam. örneği var mı diye aradım bulamadım y)(

Çevrimdışı gedd

  • Dondurulan Hesap
  • PROFESYONEL YAZAR
  • *
  • İleti: 5520
Ynt: standart anamnez formu olan var mı
« Yanıtla #4 : Mart 08, 2012, 21:19:24 ÖS »
standart formlardaki aile görüşme formu iş görür.

Çevrimdışı leylilall

  • Profesyonel
  • *****
  • İleti: 344
  • ....bir İnşirah ayeti kadar.....
Ynt: standart anamnez formu olan var mı
« Yanıtla #5 : Mart 08, 2012, 23:15:34 ÖS »
ünideki hocamız göstermişti örneğini ama biz çok kullanmıyoruz demişti ve standarttı galiba hocam. örneği var mı diye aradım bulamadım y)(
Hocam bende aradım ama bulamadım  &:

Çevrimdışı leylilall

  • Profesyonel
  • *****
  • İleti: 344
  • ....bir İnşirah ayeti kadar.....
Ynt: standart anamnez formu olan var mı
« Yanıtla #6 : Mart 08, 2012, 23:36:02 ÖS »
standart formlardaki aile görüşme formu iş görür.
Hocam linkini yazar mısınız?Bulamadım ben formu  ???

Çevrimdışı correctional

  • Üye olmadan linkleri göremezsiniz
  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 8193
Ynt: standart anamnez formu olan var mı
« Yanıtla #7 : Mart 08, 2012, 23:37:44 ÖS »

 






Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
18 Yanıt
16084 Gösterim
Son İleti Ocak 03, 2012, 21:34:04 ÖS
Gönderen: olcun
5 Yanıt
1668 Gösterim
Son İleti Haziran 23, 2010, 09:55:58 ÖÖ
Gönderen: selgul
2 Yanıt
1302 Gösterim
Son İleti Mart 13, 2012, 14:39:13 ÖS
Gönderen: hasanpasa
4 Yanıt
404 Gösterim
Son İleti Nisan 10, 2015, 10:17:55 ÖÖ
Gönderen: m_ervee
4 Yanıt
347 Gösterim
Son İleti Mayıs 08, 2015, 10:22:43 ÖÖ
Gönderen: Noone