Forum içi arama

mail grup

Gönderen Konu: zümre toplantı tutanağı  (Okunma sayısı 19972 defa)

Çevrimdışı melegim084

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 25
zümre toplantı tutanağı
« : Eylül 11, 2010, 16:06:17 ÖS »
arkadaşlar bu yıl bölge zümresi yapıldı ve bizim okulda olduğu için ben yazıyorum tutanağı araştırdım hiç rehberlik zümresi bulamadım daha önce okulunda yapanalr varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler


Çevrimdışı Beymen

  • Özkan Emiroğlu
  • Administrator
  • PROFESYONEL YAZAR
  • *****
  • İleti: 5914
  • Paylaşmak güzeldir
    • aktuelegitim
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #1 : Eylül 11, 2010, 22:42:50 ÖS »
Zümre normalde rehberlik için olmuyor diye biliyorum.
Zümre ders öğretmenleri ile ilgili diye biliyorum.
Bizim zaten rehberlik komisyonumuz var.

Çevrimdışı melegim084

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 25
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #2 : Eylül 24, 2010, 10:52:01 ÖÖ »
bende öyle biliyordum ama eğitim bölgesi zümresi oldu bizde hocam

Çevrimdışı mavimartı

  • Forum Moderatörü
  • PROFESYONEL YAZAR
  • *****
  • İleti: 5956
  • ertelenmişlik pişmanlığın en yakın dostudur...
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #3 : Eylül 24, 2010, 10:58:28 ÖÖ »
eğitim bölgesinde ilçe milli eğitim ya da il milli eğitim isterse rehber öğretmenlerin toplanması için öneride bulunabiliyor. ya da rehber öğretmenler teklif ederse de gerekli yazışmalar yapılabilir. mesela antepte merkezde okullar bölge bölge ayrılmış ve her bölge her ay toplanıyordu. ya da kimileri toplanıp kimileri de toplanmış gibi yapıyordu :)

Çevrimdışı elifalevkitis

  • Aday Adayi
  • *
  • İleti: 3
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #4 : Şubat 15, 2011, 10:46:36 ÖÖ »
herkese selamlar bu dönem il zümresi bizim okulumuzda olacak. benim gündem belirlemem gerekiyor. bana yardımcı olursanız sevinirim

Çevrimdışı aydakiadam

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 1806
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #5 : Şubat 15, 2011, 11:12:25 ÖÖ »
1.açılış-yoklama
2. 1.dönem Rehberlik hizmetlerinin değerlendirilmesi
3. 2.dönem yapılacak çalışmların gözden geçirilmesi
    -sınav kaygısı
    -okulda şiiddet-madde bağımlılığının önlenmesi
    -sınıf rehberlik çalışmalarının verimlliğinin arttırılması
    -akademik başarının arttırlmasında rhberlik hizmetlerinin önemi.....vs
......

4.dilek temenniler
kapanış....

Çevrimdışı fatos bilen

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 10
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #6 : Şubat 25, 2011, 14:03:35 ÖS »
evet bizde de eğitim bölgesi zümresi yapılıyor

Çevrimdışı nrpdr

  • Tecrübeli
  • ****
  • İleti: 104
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #7 : Şubat 25, 2011, 18:58:07 ÖS »
Bizde de bu dönem ilk defa eğitim bölgesi toplantısı yapıldı. Ama üç kişi katıldı. hiç de verimli geçmedi, kağıt üzerine birşeyler karaladık imza attık çıktık..

Çevrimdışı Mavro

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 1002
  • ^^Ve li rabbike fasbir^^
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #8 : Mart 01, 2011, 13:23:14 ÖS »
ben yeniyim galiba:)  bana yardım eder misiniz?
biz ilçe zümresi yaptık onlar tutanağı hazırladılar ama benim elimde yok. okul müdürlüğüne teslim etmek üzere bi tutanak hazırlamam gerekiyomuş nasıl hazırlayacağım hiç bilmiyorum. elinizde bir örnek varsa gönderebilirmisinz? yada nasıl hazırlandığını söyleyebilir misiniz?

Çevrimdışı erkanpdr61

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 15
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #9 : Mart 01, 2011, 14:21:40 ÖS »
6 yıldır yapmıyorum müdürlerimde istemedi bugüne kadar, bizim branşta yapılmadığını söyleyin hocam müdürünüze yada ilçede yaptık diyosunuz onun fotokopisini verin gitsin, hiçbir müfattiş zümre sormuyo bize.

Çevrimdışı Mavro

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 1002
  • ^^Ve li rabbike fasbir^^
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #10 : Mart 01, 2011, 14:32:46 ÖS »
teşekkür ederim hocam.
zümre varsa tutanağı da vardır die beni mecbur kıldı tutanak hazırlamaya. bende gerek olmadığını duymuştum hatta ilçedeki dieğer rehber öğretmen arkadaşların hiçbiri hazırlamadılar. ama benm hazırlamam gerekiyomuş. ilçe toplantısı tutanağı benim elimde yok. neyse sağlık olsun artık başka bi yol bulmam lazım sanırım .tekrar teşekkür ederim hocam.

Çevrimdışı iremnaz

  • Profesyonel
  • *****
  • İleti: 323
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #11 : Mart 01, 2011, 14:40:23 ÖS »
peki zümre sizin okulda oluyorsa; siz de zümre başkanımı oluyorsunuz
ben ilçedeyim ve burada zümre ramda yapılıyor ve başkanı nda ram müdürü oluyor.herkes katılıyor

Çevrimdışı erkanpdr61

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 15
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #12 : Mart 01, 2011, 14:51:29 ÖS »
rica ederim bişey değil hocam.

Çevrimdışı Mavro

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 1002
  • ^^Ve li rabbike fasbir^^
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #13 : Mart 01, 2011, 18:54:42 ÖS »
peki zümre sizin okulda oluyorsa; siz de zümre başkanımı oluyorsunuz
ben ilçedeyim ve burada zümre ramda yapılıyor ve başkanı nda ram müdürü oluyor.herkes katılıyor

bende ilçedeyim. bizimki bi okulda yapıldı ram müdürü de toplantıdaydı ama başkanlık yapan başka bi okulun rehber öğretmeniydi toplantının olduğu okulun rehber öğretmeni değildi.

Çevrimdışı hayriye:)

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 400
  • ''Mutluluğu sende bulan senindir, gerisi misafir''
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #14 : Eylül 16, 2011, 09:16:37 ÖÖ »
zümre toplantı tutanağının örneğini paylaşabilir misiniz acaba??

Çevrimdışı Beymen

  • Özkan Emiroğlu
  • Administrator
  • PROFESYONEL YAZAR
  • *****
  • İleti: 5914
  • Paylaşmak güzeldir
    • aktuelegitim
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #15 : Eylül 16, 2011, 09:41:14 ÖÖ »
MAİL GRUBUNA DİLEK HANIM TARAFINDAN PAYLAŞILAN
REHBERLiK ZÜMRE TOPLANTISI
TUTANAĞI
EKTEDİR

Çevrimdışı Kursat Ali Berfin

  • ............Ve...........
  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 5053
  • ""S""E""N""T""E""Z""
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #16 : Eylül 16, 2011, 09:47:17 ÖÖ »
Rehber öğretmenler zümre yapmaz. Zaten genellikle çoğu okulda tek rehber öğretmen var. Gerçi diğer branşlarda tek öğretmen de olsa müdür ile birlikte toplantı yapılıyor diye biliyorum ama bizde yok. Ne yönetmelikte ne de desimal sistemimiz içerisinde böyle bir şey var.
Okulda RHYK toplantısı ve bölgede genelde ramlarda bölge toplantısı oluyor zaten.

İlk görev yerimde de böyle bir problem vardı. İlçe milli eğitime, rehber öğretmenlerin zümresinin olmadığını bunun yerine bölge toplantılarının yapıldığını bir türlü ıspatlayamadık. Sonuçta durumu ramda değerlendirdik. Ramdaki müdürümüz durumu ilçeye aktarmış. Sonuç. Ertesi yıl yine zümre toplantısına çağrıldık :)

Çevrimdışı iceberg

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 4598
  • Buz dağlarında mahsur kaldı insan ...
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #17 : Eylül 16, 2011, 10:41:33 ÖÖ »
evet aynen kürşat hocamın dediği gibidir durum rehberlik zümre toplantısı yapılmaz ancak RAM da rehber öğretmenlerin ve özel eğitimcilerin ayrı toplantıları yapılmaktadır. bunlar da sene başında ve ikinci dönem başında yapılır genelde .

Çevrimdışı sosyologb.m

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 16
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #18 : Eylül 27, 2011, 11:43:14 ÖÖ »
teşekkürler verdiğiniz bilgiler için

Çevrimdışı esrazafer

  • Aday Adayi
  • *
  • İleti: 5
Ynt: zümre toplantı tutanağı
« Yanıtla #19 : Eylül 27, 2011, 11:51:40 ÖÖ »
normalde bizdede bölge oluyordu ama artık ramların yaprıkları onun yerine geçti
 

 






Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
4 Yanıt
5376 Gösterim
Son İleti Haziran 12, 2012, 10:44:50 ÖÖ
Gönderen: bachtr
65 Yanıt
13104 Gösterim
Son İleti Ekim 23, 2013, 10:13:56 ÖÖ
Gönderen: ?meltem
7 Yanıt
3213 Gösterim
Son İleti Haziran 12, 2013, 10:53:24 ÖÖ
Gönderen: M. Fatih
5 Yanıt
2505 Gösterim
Son İleti Şubat 18, 2013, 10:04:40 ÖÖ
Gönderen: m.c.k
4 Yanıt
176 Gösterim
Son İleti Ekim 10, 2014, 20:07:14 ÖS
Gönderen: _duygu_