Forum içi arama

mail grup

Gönderen Konu: bep planı örneği  (Okunma sayısı 8260 defa)

ümran59

  • Ziyaretçi
bep planı örneği
« : Kasım 12, 2009, 09:16:44 ÖÖ »
arkadaşlar çok acil 6. ve 8. sınıfların bep planına ihtiyacım var.yardımcı olursanız sevinirim


deniz0303

  • Ziyaretçi
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #1 : Kasım 23, 2009, 00:26:26 ÖÖ »
1.sınıf öğretmeniyim.işitme engelli,işitmecihazı olan öğrencim var.bep planına ihtiyacım var.şimdiden teşekkür ederim.

Çevrimdışı melek57

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 839
  • gözlerim hala çocuk......
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #2 : Kasım 23, 2009, 00:28:16 ÖÖ »
arkadaşlar meb in sitesinde özel eğitim ve rehberlik bölümünde programlar diye bir kısım var burda tüm amaçlar hedefler ve alt davranışlar mevcut gerisi zaten klasik format ...oradaki hedefler işinize yarayacaktır....

Çevrimdışı correctional

  • Üye olmadan linkleri göremezsiniz
  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 8193
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #3 : Kasım 23, 2009, 00:31:16 ÖÖ »

Çevrimdışı melek57

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 839
  • gözlerim hala çocuk......
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #4 : Kasım 23, 2009, 00:36:28 ÖÖ »
evet arkadaş da adresi vermiş bir de burda dökümanlar kısmında bep plan formatı var ne istersen var onda fazlasıyla.....kolay gelsin hocam

ümran59

  • Ziyaretçi
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #5 : Kasım 23, 2009, 13:00:08 ÖS »
çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.iyi günler...

Çevrimdışı röpd

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 19
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #6 : Aralık 06, 2009, 01:28:59 ÖÖ »
hani sitede bişey yok

Çevrimdışı melek57

  • PROFESYONEL YAZAR
  • ******
  • İleti: 839
  • gözlerim hala çocuk......
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #7 : Aralık 06, 2009, 01:30:47 ÖÖ »
ordaki bep örneği değil arkadaşım o hedefler ve alt basamakları...ben buraya ekleyemiyorum boyutu büyük belgenin malesef...ama dökümanlar kısmında var zaten bi bak istersen...

cla

  • Ziyaretçi
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #8 : Aralık 20, 2009, 22:39:29 ÖS »
teşekkürler

nebe

  • Ziyaretçi
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #9 : Aralık 25, 2009, 20:14:31 ÖS »
bari bep planı var demeyin ayıp yahu

sibemsa

  • Ziyaretçi
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #10 : Mart 30, 2010, 18:56:36 ÖS »
bep planı tutanak örnekleri var mı?

Çevrimdışı akcay

  • Profesyonel
  • *****
  • İleti: 195
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #11 : Haziran 08, 2010, 23:19:20 ÖS »
steyen arkadaslar bana maillerini atmaları halinde iletirim bep ile ilgil dokumanları

selermasin

  • Ziyaretçi
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #12 : Haziran 09, 2010, 11:16:50 ÖÖ »
bep sınıf düzeyinde hazırlanmaz öğrencinin özür durumuna ve seviyesine göre yapılır cor un verdiği sitede de zaten planda nelerin bulunacağı hedefler alt amaçlar vs var onlar yeterli arkadaşlar..

cemre45

  • Ziyaretçi
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #13 : Kasım 02, 2010, 17:52:01 ÖS »
lıuuı

Çevrimdışı dgilmour

  • içimizden
  • ***
  • İleti: 11
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #14 : Aralık 14, 2011, 00:38:00 ÖÖ »
Yardımcı olduğunuz için teşekkürler : D

Çevrimdışı sooneri

  • Aday Adayi
  • *
  • İleti: 4
Ynt: bep planı örneği
« Yanıtla #15 : Aralık 26, 2011, 11:51:26 ÖÖ »
otistik okulöncesi için bep gerekli !!!

 






Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
28 Yanıt
14152 Gösterim
Son İleti Ocak 06, 2014, 10:36:03 ÖÖ
Gönderen: angelpink
30 Yanıt
16121 Gösterim
Son İleti Mart 23, 2012, 11:40:32 ÖÖ
Gönderen: meltem013
0 Yanıt
2490 Gösterim
Son İleti Kasım 06, 2009, 19:32:01 ÖS
Gönderen: elifpdr
1 Yanıt
3318 Gösterim
Son İleti Aralık 10, 2010, 12:48:41 ÖS
Gönderen: liman
2 Yanıt
2220 Gösterim
Son İleti Ekim 12, 2011, 12:38:38 ÖS
Gönderen: pdr0935